Uspjeh EURO STIL-a kompanije kćerke HIFA OIL: Bosanski pelet i briket u...

Uspjeh EURO STIL-a kompanije kćerke HIFA OIL: Bosanski pelet i briket u marketima Bauhaus

IMG_0011

EURO STIL kompanija kćerka HIFA OIL uspjela je plasirati pelet i briket u tržni lanac Bauhaus u Hrvatskoj. U ovoj kompaniji najavljuju proširenje poslovanja sa Bauhausom i na tržišta Slovenije i Austrije.

”Zadovoljili smo najviše kriterije kvaliteta u nekoj vrsti audita Bauhausovih predstavnika u našoj kompaniji. Nakon dogovorenih komercijalnih uslova krenule su isporuke. Količine koje isporučujemo premašile su i naša i njihova očekivanja za prvu godinu saradnje”, kazao je Kemal Mujkanović, direktor kompanije EURO STIL.

Ujednačenost kvaliteta proizvoda, širina asortimana, garancija za količine tokom cijele sezone, tačnost u isporukama i poštovanje kompletnih narudžbi po pitanju količina i vrsta roba, bili su preduvjeti saradnje koji su uspješno zadovoljeni.

Mujkanović dodaje da snabdijevaju sve trgovine Bauahausa u Hrvatskoj te da već sada imaju ponude da prošire poslovanje na tržišta Slovenije i Austrije.

”Naš cilj je da postanemo tzv. evropski dobavljač Bauhausa i da snabdijevamo ovaj specijalzirani lanac trgovina našim proizvodima. To će značiti proširenje kapaciteta uz istrajavanje na visokoj razini kvaliteta cijelog našeg asortimana”, pojašnjava Mujkanović.

Svoj prvi market Bauhaus je otvorio u Njemačkoj 1960. godine. Radilo se o novom prodajnom konceptu koji je omogućavao da se na jednom mjestu može kupiti alat i sve za gradnju. U 2015. godini samo u Njemačkoj Bauhaus je imao 154 marketa, a u inozemstvu 110. Ukupan prihod Bauhausa iste godine u Evropi premašio je 6,29 milijardi eura.