Bh. luksuzni proizvodi za inostrano tržište – Saddlery Orašje

Poslovna priča Saddlery počinje prije devet godina kada je njemačka firma JD Saddlery Rolanda Durra odabrala Orašje za sjedište kompanije za Bosnu i Hercegovinu.

Iako je ova zanimljiva priča počela prije devet godina, za bosanskohercegovačku javnost postojanje firme koja se bavi ovako zanimljivom djelatnošću još uvijek je nepoznanica. Od 2007. godine radnici Saddlery d.o.o ručno izrađuju sedla za probirljivo tržište SAD-a, Australije, Južne Afrike, Njemačke, Engleske i Europske unije.

posavci-zanatlije-595x340Saddlery trenutno ima 11 radnika što je dovoljno za trenutne potrebe tržišta. O eventualnom povećanju broja radnika direktor Ivo Mijić kaže da ove godine najverovatnije neće povećavati broj, jedino ukoliko se poveća potražnja za proizvodima. „Naša firma se predstavlja po sajmovima pa sve ovisi o tome da li će se pojaviti neki poslovni partner. Ako se ukaže potreba, naravno, da ćemo zaposliti dodatno osoblje.“

S obzirom na to da se radi o izradi luksuznih sedala koja zahtijeva posebnu pažnju i preciznost, direktor Ivan Mijić nam je pojasnio da su radnici prošli posebnu obuku za izradu sedala. „Dio naših radnika je obučavan u Njemačkoj gdje je dodatno usavršavan, te smo angažirali stručnjake iz Njemačke da u Orašju obučavaju naše radnike”, rekao je Mijić.

Ova luksuzna sedla se izrađuju ručno od vrhunskih materijala koji se jednim dijelom uvoze iz Njemačke i Amerike. Dnevno proizvedu tri sedla, što je u prosjeku 700 sedala godišnje.

Firma većinu proizvedenih sedala izvozi na strana tržišta, i Mijić kaže: „99% naše proizvodnje vezano je za izvoz u SAD, Južnu Afriku, Novi Zeland, Njemačku, Englesku i Europsku uniju, dok smo mali dio prodali u BiH. Čak su dva sedla stigla i do Dubaija.”

Mijić je dodao i to da u 2016. godini planiraju da pridobiju tržište Balkana, a u budućnosti i tržište Bliskog istoka i Turske. „Voljeli bismo da na ovom regionalnom nivou probijemo led, a bilo bi nam interesantno i tržište Bliskog istoka i Turske. Vidjet ćemo šta će vrijeme pokazati.“

Pustit ćemo da vrijeme pokaže, ali, s obzirom na to da je dobitna kombinacija dosadašnji rad firme i kvalitet proizvoda, uspjeh je zagarantovan.