Bh. modna kuća “A’la mode” izvezla prvu pošiljku na tržište Austrije

Modna kuća a’la mode iz Modriče jučer je uspješno otpremila prvu isporuku za tržište Evropske Unije, tačnije austrijskog Graza.

Potvrdio je ovo za portal eKapija.ba vlasnik firme Jasmin Džaferspahić koji nam je pojasnio da je do saradnje došlo preko prijateljskih kontakata.

“Za početak idemo sa maloprodajom u jednoj radnji, a ukoliko prodaja bude išla, svakako ćemo nastaviti i sa veleprodajom”, ističe on.21ff9278-bd3a-4a6a-937a-bf36559fd3b91506690_10152246345462461_8600244306205437753_n

Vrijednost isporuke je oko 12.000 eura, a od asortimana ove modne konfekcije na tržište Graza naći će se kolekcija proljeće/ljeto, odnosno suknje, hlače, sakoi, mantili, haljine.

“Posebno bih naglasio da izvozimo gotov proizvod, a ne uslugu poznatiju kao ‘lohn’ poslovi što radi većina bh. firmi. Ovo je kompletan naš proizvod i na to smo izuzetno ponosni”, dodaje Džaferspahić.

Inače, osim Austrije, u toku su pregovori za plasman proizvoda na tržište Njemačke i Holandije u koju su neki uzorci već prošli, tako da sredinom marta putuju u Holandiju gdje će raditi reviju i ako tamo bude prihvaćeno kreću sa izvozom.60860e78-4a1f-441f-a3db-d3b9fbfae2e21000362_10151668028307461_756170239_n

“Također, pred Novu godinu imali smo zanimljivu posjetu gospođe iz Švicarske koja je kupila velike količine iz našeg asortimana i koja nam se naknadno javila sa prijedlogom da u Švicarskoj otvori radnju sa našim proizvodima”, priča nam Džaferspahić.

Kada je u pitanju dugoročni plan, on je svakako okrenut ka tome da u naredne dvije godine kompletnu proizvodnju usmjere na tržište Evropske unije. Razlog tome je izuzetno loša situacija za tekstilce u našoj zemlji.

Ocjenjujući generalno poslovanje, kaže da se bore, kao i većina tekstilnih proizvođača.

“Uslovi svakako nisu nama predodređeni i veoma smo loše cijenjeni. Tržište je pretrpano uvoznom sumnjivom robom i moramo se puno više truditi da bi dokazali našu kvalitetu i to je jedan od glavnih razloga zašto ćemo se u narednom periodu više fokusirati na izvoz”, objašnjava naš sagovornik.

Inače, Modna kuća A’la mode je porodični biznis koji se prenosi generacijama, a ove godine obilježavaju 50 godina kako je prvi vlasnik krenuo da se bavi tekstilom. Pored Džaferspahića, u posao su uključeni sin, supruga, a i kćerka ide tim stopama.7f981f50-0226-4c76-8b21-8ac0158e8a4110703692_10152248991697461_616184131208271510_n

Uspjeli su da ovoj modnoj marki već godinama sačuvaju sinonim za kvalitet i eleganciju. A’la mode ujedinjuje klasične i modne elemente, uz kontrolu svih faza proizvodnje, od dizajna do masovne prozvodnje što je na koncu nagrađeno lojalošću kupaca i povjerenjem inozemnih kooperanata europskih poznatih marki.

Modeli modne kuće a’la mode mogu se naći u svakom većem gradu u Bosni i Hercegovini.