Benefite savremenih tehnoloških rješenja u skladu sa GS1 Standardima i primjere uspješnih GS1 poslovnih modela u praksi prezentovat će eksperti Gerald Gruber iz GS1 Austria i David Smith iz GS1 Globalnog Ureda iz Brisela, Belgija
Cilj 2. GS1 Konferencije
Cilj 2. GS1 Konferencije je da omogući privrednicima u Bosni i Hercegovini da steknu potrebna znanja kako bi standardizovali i automatizovali svoje poslovne procese u lancu snabdijevanja koristeći globalni poslovni jezik GS1 Standarda. Svakodnevni je izazov svih učesnika u lancu snabdijevanja kako smanjiti troškove, povećati dobit i izgraditi bolje i kvalitetnije odnose sa svojim poslovnim partnerima. Saznajte kako izgledaju efikasni poslovni procesi prijema i otpreme roba uz korištenje GS1 logističke naljepnice kombinovane sa elektronskom otpremnicom, na primjeru prakse poslovnih subjekata iz Austrije. Kroz čitav program Konferencije bit će prikazani i primjeri dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim poslovnim partnerima koristeći sistem GS1 Standarda.
U fokusu Konferencije će biti sljedeće teme:
• trendovi razvoja digitalizacije u trgovini
• implementacija razmjene elektronskih dokumenata u lancu snabdijevanja
• trendovi razvoja bar kod opreme i njihova primjena u softverima za poslovno skladištenje
• uspješne poslovne prakse u primjeni GS1 Standarda u zdravstvu na primjeru serijalizacije lijekova
Predavači na 2. GS1 Konferenciji će biti međunarodni eksperti u implementaciji i primjeni GS1 Standarda: Gerald Gruber iz GS1 Austria i David Smith iz GS1 Global Office, iz Brisela, Belgija, te predstavnici kompanija: Info-kod d.o.o. Sarajevo, Špica Systems d.o.o. Sarajevo, Sunnah-Product d.o.o. Cazin i dm-drogerie markt d.o.o. Sarajevo.
Ova Konferencija će biti prilika za proizvođače, distributere, trgovine i ostale da razmijene svoje stavove i poslovna iskustva. Prema tome, predlažemo vam da označite ovaj datum u svom kalendaru i da planirate učešće na ovoj Konferenciji, koju zbog vašeg interesa organizujemo besplatno za sve članice GS1 Bosne i Hercegovine.