Nakon prošlogodišnjeg spota “Dr. za brašno” sa poznatim bh. glumcem Enisom Bešlagićem koji je samo u prvih pet dana na Facebook-u imao preko pola miliona prikazivanja, lider bh. prehrambene industrije Klas je za svoje brašno T-500 u novom redizajniranom pakovanju od 25 kg. pokrenuo kampanju na prodajnim mjestima domaćeg tržnog lanca Bingo i na popularnoj društvenoj mreži Facebook pod naslovom “Moj selfie sa Enisom”.
Čestitamo kompaniji Klas i marketing timu, još jednom su dokazali zašto su lider i zašto su najveći proizvođač brašna u Bosni i Hercegovini.
Poziv sa Klasove FB stranice prenosimo u cjelosti:
“Jeste li spremni za selfi izazov? Učestvujte u našoj poklon akciji “Moj selfie sa Enisom”… Potražite u trgovinama Klas brašno T-500 u pakovanju od 25 kilograma i maketu popularnog glumca Enisa Bešlagića, napravite selfie, i šaljite nam fotografije u inbox našeg facebook portala ili putem e-mail adrese marketing@klas.ba. Najkreativniju, najbolju i najzanimljiviju fotografiju nagrađujemo”.