“Važno mi je da je riječ o potpuno domaćem, bh. brendu i drago mi je da su u meni prepoznali partnera za promociju svog kvalitetnog proizvoda. Siguran sam da nas očekuje veoma produktivna saradnja na obostrano zadovoljstvo“, rekao je Begović te dodao da je u njegovoj odluci ulogu imala činjenica da NovaVita, godinama aktivno podržava omladinske sportske projekte.
Zahvaljujući se Asmiru Begoviću na povjerenju, direktor kompanije PAK Centar koja je i proizvođač Nova Vita vitaminskog napitka, Nijaz Đip, istakao je kako će se ovom kampanjom NovaVita dodatno približiti svojim krajnjim potrošačima. “Kao domaći brend kojem je u fokusu cijela porodica i zdrav, sportski način života, željeli smo ostvariti saradnju sa sportistom koji njeguje naše vrijednosti. Asmir je i svojom sportskom karijerom, ali i humanim gestama mimo sportskih terena pokazao da je prava osoba za našu saradnju kojoj se radujem“, rekao je Nijaz Đip.
Osvježavajući vitaminski instant napitak – NovaVita, nalazi se na tržištu BiH već devet godina. Tradicija u proizvodnji i plasmanu visokokvalitetnog proizvoda, proizvodni kapaciteti, kvalificirano osoblje, stabilni odnosi sa kupcima i dobavljačima, kao i izvrsno poznavanje kulturološkog okvira u kojem kompanija posluje, snage su koje stoje iza brenda NovaVita kako bi uspješno odgovorile na sve eventualne izazove tržišta. Za kvalitet svog proizvoda kompanija je dobila i certifikat FSSC 22000.