Zlatna džezva prva je po lojalnosti potrošača u Bosni i Hercegovini kada je riječ o kategoriji tradicionalnih kafa. Ovaj podatak rezultat je istraživanja kojeg je provela jedna od najznačajnijih regionalnih agencija za istraživanje tržišta Ipsos. Rezultati istraživanja nedavno su prezentirani u okviru konferencije “Talk in Business” magazina InStore, prvog regionalnog mjesečnog trgovačkog magazina, specijaliziranog za trgovinu robom široke potrošnje.
Istraživanje je provedeno za kategoriju “topli napitci u BiH, sa fokusom na kafu”, na uzorku od 1.000 ispitanika na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
“Već tri godine za redom Zlatna džezva je u samom vrhu u svojoj kategoriji kada je riječ o jednom od najvažnijih indikatora kao što je lojalnost kupaca. Upravo na ovom komadiću zemaljske kugle popije se možda i najviše kafe po glavi stanovnika, i upravo zato Bosanci i Hercegovci ‘znaju šta valja’ i šta je prava kafa. Zbog toga nam je posebno drago što su ljubitelji Zlatne džezve, kupci i potrošači, prepoznali našu kompetentnost za pravu bosansku kafu. Zahvaljujemo se svima njima, ali i svim radnicima Vispaka, koji su pomogli da zajedno od Zlatne džezve napravimo jedan od najboljih bh. brandova ikada”, navodi se u saopćenju kompanije Vispak d.d. Visoko.
Zlatna džezva se proizvodi od biranih zrna kafe, posebno odabranih sorti prilagođenih ukusu i mirisu tradicije spremanja bosanske kafe. Najveći prihod od prodaje kafe u Bosni i Hercegovini u protekloj godini ostvario je upravo Vispak, što ovu kompaniju i njen brand stavlja na prvu poziciju i po tom indikatoru.
Zlatna džezva se trenutno izvozi na tržišta 28 zemalja svijeta. Ove godine u potpunosti je implementirana investicija u nabavku savremene tehnologije kojom su uduplani kapaciteti za proizvodnju Zlatne džezve.
Ipak Vispak!